Toimitusehdot

Chocosis oy:n (Tallipihan Suklaapuoti) ja kuluttajan (jatkossa asiakas) väliset verkkokaupan toimitusehdot.

TOIMITUSEHDOT PÄHKINÄNKUORESSA

* Toimituskulut

– Postipaketti 6,90 e (nouto Postista tai pakettiautomaatista)

– Kotiinkuljetus 12,90 e

* Toimitusaika
Lähetämme tuotteet tavallisesti 2 –4 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle sähköpostitse.

* Palautusoikeus
Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Oikeus koskee ainoastaan avaamattomia, oikeassa lämpötilassa säilytettyjä (+14-+20 c), käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus koskee yksityisiä kuluttajia. Palautuskuluista vastaa asiakas. Konvehdeilla ei ole palautusoikeutta.

* Tilaamisen riski
Suklaa on herkkä tuote. Sen vuoksi toivomme, että ennen kuin asiakas tilaa, hän tiedostaa riskin siitä, että tuotteet voivat saada kuljetuksen aikana pieniä vaurioita.

* Virhetilanteet
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse

verkkokauppa(at)suklaapuoti.fi

tai puhelimitse 040 181 2175 (varmimmin tavoitat ma–pe klo 8.30–15.00)

* Toimitamme vain Suomen sisällä. Emme toimita tuotteita ulkomaille.

* Tilaamalla verkkokaupastamme hyväksyt nämä toimitusehdot ja henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Tilaaminen

Myymme täysi-ikäisille henkilöille tai alaikäisille, joilla on huoltajan suostumus tilaamiseen.

Tilatessa asiakkaan tulee antaa toimitusta varten nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Asiakkaan tulee varmistaa, että annetut tiedot ovat oikein. Erityisesti on hyvä tarkistaa, että puhelinnumero on oikein, sillä Posti lähettää paketin saapumisilmoituksen vain tekstiviestillä.  Myyjä ei vastaa väärin annettujen yhteystietojen aiheuttamista mahdollisista ylimääräisistä kuluista toimituksessa.

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut ja tilatut tuotteet. Tilaamalla asiakas sitoutuu näihin toimitusehtoihin.

2. Toimitusaika

Lähetämme tuotteet tavallisesti 3 – 6 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä, mutta pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti.  Jos tähän toimitusaikaan tulee viivästystä, olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse. Emme vastaa tavaran kuljettajasta johtuvista viivästyksistä.

Lämpöherkkiä tuotteita (mm. suklaa) ei suositella lähetettäväksi kuumalla tai kovilla pakkasilla. Jos toimitus viivästyy sääolojen vuoksi, ilmoitamme siitä asiakkaille sähköpostitse tai puhelimitse. 

3. Toimitustavat

Tilauksen yhteydessä asiakas valitsee toimitustavaksi joko Postin toimituksen noutopisteeseen, Postin kotiinkuljetuksen tai noudon Tallipihan Suklaapuodista. Toimitamme vain Suomeen. 

– Postipaketti (6,90 €)

– Toimitus kotiovelle (12,90 €)

Tilauksen voi tulla myös noutamaan Tallipihan Suklaapuodista Tallipihalta. (Tilausta ei voi noutaa Kauppahallin myymälästä.)Tällöin toimituskuluja ei veloiteta. Noudon ajankohta vahvistetaan tilaajalle sähköpostitse tai tekstiviestillä.

Postipaketti toimitetaan lähtökohtaisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Jos valittu noutopiste on täynnä, saattaa Posti ohjata paketin johonkin toiseen noutopisteeseen. Tälle me lähettäjänä emme voi mitään, eikä meiltä näissä tilanteissa tehdä Postille uudelleenohjauspyyntöjä.

4. Toimitusten pakkaaminen

Kiinnitämme erityistä huomiota tuotteiden huolelliseen pakkaamiseen. Käytämme toimitusten pakkausmateriaaleina jonkin verran uusiokäytettyjä materiaaleja. Esim. pahvilaatikoita, joissa suklaat ovat saapuneet meille. Laatikoiden pehmusteina/täytteinä käytetään mm. kuplamuovia, suklaiden muovisia tukkupakkauksia jne. Kaikki pakkauksissa sisällä olevat kierrätysmateriaalit ovat puhtaita ja hygieenisesti säilytettyjä.

Suklaa on herkkä tuote, joten kuljetuksessa saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta tulla pieniä vaurioita suklaalle. Tämä on asia, jolle emme valitettavasti voi mitään. Emme valitettavasti hyvitä kuljetuksessa aiheutuneita pieniä kolhuja.

Toivomme, että asiakas tiedostaa mahdollisen riskin tuotteiden vioittumisesta postituksen aikana ennen kuin tekee tilauksen.

5. Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle (Tallipihan Suklaapuodille). Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan (Tallipihan Suklaapuotiin).

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Tallipihan Suklaapuodista ostetut perinteiset lahjakortit eivät valitettavasti käy verkkokaupassa vaan ainoastaan Suklaapuodissa paikan päällä.

6. Palautusoikeus

Verkkokaupassamme noudatetaan kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden palautusoikeutta. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske konvehteja.

Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja täysin myyntikelpoinen. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen, tulee hänen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse verkkokauppa(at)suklaapuoti.fi

Yhteydenotto tulee tapahtua 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksen voi tehdä vasta, kun sähköpostiin on vastattu.

Ilmoita sähköpostissa: nimesi, postiosoitteesi ja tilausnumero. Palauta tuotteet postipakettina osoitteella Tallipihan Suklaapuoti, Kuninkaankatu 4,33210 Tampere. Liitä lähetykseesi tuotteen mukana tullut pakkauslista. Asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksellaan. Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.

Palautuksen pakkausvastuu on asiakkaalla. Mikäli tuote on rikkoutunut matkalla huolimattoman pakkaamisen johdosta, pidätämme oikeuden evätä palautuksen.

Jos alkuperäisen tilauksen summa laskee palautuksen jälkeen mahdollisen toimituskuluvapaan summan alle, veloitamme alkuperäisen tilauksen kohdalta hinnaston mukaiset toimituskulut.

Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).

Huom! Emme ota vastaan palautuksia, joista ei ole ensin sovittu asiakaspalvelun kanssa.

7. Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen verkkokauppa (at)suklaapuoti.fi tai puhelimitse 040 181 2175. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

8. Noutamattomat tilaukset

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus.

Kuluttajansuojalain 6 luvun perusteella tavaran passiivinen noutamatta jättäminen noutopaikasta ei ole etämyyntisopimuksen pätevä peruuttamistapa. Lähetyksen noutamatta jättäminen on syy kaupan purkautumiseen. Veloitamme 17,90 euron arvosta toimitus ja käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu postista Postin antaman säilytysajan puitteissa.

Elämässä saattaa kuitenkin sattua kaikenlaista. Jos jostain syystä et ole päässyt noutamaan lähetystä, olethan meihin mahdollisimman nopeasti yhteydessä. Jos emme ole ehtineet hyvittää sinulle mahdollista jäännöstä, katsotaan mitä voimme tehdä.

9. Yhteystiedot

Tallipihan Suklaapuoti / Chocosis Oy

Kuninkaankatu 4, 33210 Tampere

Puh. 040 181 2175 (varmimmin tavoitat ma–pe klo 8.30–15.00)

verkkokauppa (at) suklaapuoti.fi

Y-tunnus: 2665489-7